HELG!

Då var det äntligen fredag och jag har precis kommit hem från jobbet.
Är skit trött så ska lägga mig och vila en stund snart och sen ut och gå en bra runda.
Jag har varit så trött de senaste dagarna och har därför inte uppdaterat.

Våren är här och det är så skönt...
Veckan på jobbet har flötit på som vanligt så där är inget nytt.
I onsdags när jag kom hem bestämde jag mig för att ta en promenad i vår sköna vårsol.
Jag körde till scouterna 40min tidigare än vanligt och tog mig en runda runt sjön. Det var underbart.



Igår var vi hos ett par kompisar och fikade och spelade wii, så jäkla kul.
Jag vet vad jag ska börja spara till så fort jag flyttat och börjat jobba :)
Nästan så man har lite träningsverk :)

Ikväll ska vi titta på hus, nu borde det väll vara vår tur. Jag hoppas så massor nu att allt är bra och att vi får de. Nu har vi väntat tillräckligt tycker jag. De hade varit så skönt nu lagom till våren. Så har ni inget för er håll tummarna :)
I såfall blir det grillfester i massor hela sommaren...
Efter visningen ska vi till några kompisar i hässleholm och äta gott. Det ska bli trevligt.
Sen imorgon åker jag hem till mamma för att vara där till söndag.
Trevligt Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0