I mina egna tankar

Sen jag kom hem från jobbet så har jag gått i mina egna tankar.
Inte sagt så mycket utan bara funderat. Har sånna dagar ibland.
Allt flyter på bra på jobbet och jag trivs. Lagade mat när jag kom hem och sen har det varit en del annat att göra.
Är jätte trött och ska snart krypa ner under mitt täcke.
Erik är ute och har inte tid att komma in, han är ju ledig imorgon... Själv jobbar jag, så måste sova.
Just nu vill jag inget hellre än att flytta. För det mesta är det där mina tankar är just nu...
Har någonstanns där JAG bor, något som är MITT/Vårt... Du kan göra vad du vill och äta vad du vill och bara va!
Vill massor och hoppas mer och mer för varje dag. Vill ha hus till våren och kunna bjuda hem folk på grillkvällar och pilla i trädgården.

Så ligger dte till just nu, så imellan åt är mina tankar där...
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Bea

Jag saknar dej så sjukt mycket! Du är världens finaste vän!!

2009-03-18 @ 21:26:54
URL: http://trixietrice.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja man får tvätta själv, städa själv och diska själv (du skulle sätt vår lilla hög igår.. var större än på länge). Men jag förstår precis vad du menar. Slippa anpassa sig efter alla andra och bara ha sina egne regler. Inga listor och lappar, de har man i sitt eget huvud. Är säker på att ni kommer hitta precis det ni söker. "Den som väntar på nått gott kan (nästan) aldrig vänta för länge" påstås det ju..

Hoppas allt är bra annars. Saknar dig massor här nere. Bara så du vet! Många kramar på dig!! <3

2009-03-19 @ 11:40:02
URL: http://annaosby.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra dom också!! :) Har nyss börjat följa din blogg via Bloglovin', hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du skulle följa på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

2009-03-19 @ 20:58:57
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra dom också!! :) Har nyss börjat följa din blogg via Bloglovin', hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du skulle följa på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

2009-03-19 @ 20:58:59
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0