Kan det vara sant?


Nu kommer det bli VI på riktigt.
Till 99,9% chans är huset vårt, kan detta verkligen vara på riktigt?
Vi la högsta bud och de andra hoppade av fick vi reda på ca.en timme sen.
Nu ska bara mäklaren prata med säljaren och få allt klart och få bekräftat att vi får de.
Hon skulle ringa oss i eftermidda eller i morgon bitti och bekräfta allt.
Jag är jätte glad egentligen men vågar inte va de ändå, men vad fan skulle kunna hända nu...
Efter detta samtal med Erik släppte allt, jag blev så lätt...
Tänk Sandra har blivit stor och ska flytta, tanken känns lite konstig...
Ska vänta o ringa mamma o pappa tills imorgon när allt är helt klart.
Så imorgon blir de en jäkla massa samtal, hoppas jag iaf...

Anna o Bea, när ni kommer hem är de fest...

Från och med imorgon ska jag börja njutariktigt av situationen...
Jag uppdaterar imorgon och gör en 100% bekräftelse...
Ha en underbar dag! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0