Kommer sakna er massor

Ikväll ska jag på middag hos anna... Bea o Anna ska ha en avskedsmiddag...
Känns jätte konstigt att ni ska åka mina sockertoppar, kommer sakna er så otroligt mycke...
Hoppas ni får en jätte bra tid i Holland och att resan går bra.
Vi ses ikväll och det ska bli trevligt....


Love you my darlings, I´m gonna miss you so much



Först nu vid lunch ska jag köra till skyrup. Ska på middag med eriks släkt. Eriks mormor har fyllt år så hon har bjudit ut oss alla på middag. Det ska bli trevligt... Sen ska vi hem och ev. åka och titta på ett hus, hoppas...
Sen ska jag göra vid mig för kvällen...

Just nu sitter jag med mina systrar, vi har precis spelat lite och nu sitter jag och hjälpler dom med läxor...
Ska snart göra vid mig och köra....
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0