Lugn helg lider mot sitt slut

Har haft en bra helg men snart är den slut och imorgon är det tid att jobba igen.
Ska börja på kontoret då, får se hur de bilr. Kommer sakna säljjobbet tror jag.

Idag har jag mest varit med mina systrar. I förmiddes var vi ute och gick hela familjen, men hästar och allt.
Det var skönt med en långs kogspromenad. I eftermiddas har jag och min ena syster fixa hennes nya rum och spelat kort. Sen har vi precis fikat lite...
Nu ska jag göra vid mig och köra ner till pappa. Ska kolla på hans nya lägenhet som han flyttar till nästa helg.
Sen ska jag kolla vad han har som han inte kan ta med sig till lägenheten som vi kan ha i huset.
Igår la vi bud på de och vi är först. Så mäklaren ska höra av sig imorgon så nu är det bara lite tur som gäller.
Hoppas massor nu, men vågar ändå inte planera. Men svårt att låta bli när det är så nära...
Jag lovar uppdatera när jag vet nått...

Trevligt avslut på helgen
Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0