My day in Ullared :)

Idag har jag spenderat den mesta tiden i Ullared, vilket har varit kul.
Har varit där med mamma och mina två systrar.
Jag åkte upp med inställningen att inte handla så mycket och hade inte tagit med så mycket pengar.
Vet hur det brukar bli när jag är där...
Men när det var dax att gå till kassan första gången kände jag att den budgeten var spreckt.
Första rundan handla jag lite kläder som det alltid bli och lite annat smått o gott som snabbt springer till pengar.
Några filmer, lite hudvård och något till plutten min :)
Sen åt vi lite lunch som vi hade tagit med oss hemifrån...

Sen var det dax för en andra runda och den gick bra, var riktigt stolt.
Köpte en kofta, strumpor till plutten och lite godsaker bl.a choklad och jordnötter *mums*
Sen fick jag en kofta av min älskade mamma...
På vägen hem stannade vi på Mc Donalds och åt...
När vi kom hem packa vi upp och kollade lite vad vi köpt, det blir en del i slutändan*ler*

Nu sitter vi i soffan och tar det lugnt. Klockan åtta ska vi plocka fram lite gott att ha till kvällsfika och kolla på Let´s dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0