Now you have gone

Hade en jätte mysig kväll hemma hos anna igår då jag fick säga hejdå till mina underbara sockertoppar...
Kunde faktikst inte hålla tårarna tillbaka men tycker om er så massor...
Nu är ni på flygplatsen och jag hoppas ni har det bra och får en trevlig resa.
Jag kommer tänka massor på er. Hur ska jag klara mig, love you!!!
Har jag tur dyker där upp något billigt reserbjudande som kan ta mig en helg till amsterdam.
Annars ses vi v.17 då jag hoppas vi får dela rum...
Va rädda om er girls och ha de så bra, hoppas vi hörs av ofta...



Idag har jag mest varit ute i skogen. Har hjälp erik när han har sågat träd. Något jag har kommit fram till ger väldigt bra motion.På tal om motion så är faktiskt lite osäker på om jag hinner med så mycke träning de närmsta två veckorna.
Hoppas de iallafall för det är så skönt att åka till gymmet och träna, fast kommer ju inte bli samma sak längre, men jag ska ändå fortsätta har jag bestämt.

Resten av dagen kommer bli en del ute och annars ta det lugnt. Ska plocka upp påsarna jag handlade på Ullared och förbereda för imorgon. Ska ju börja min praktik då och imorgon kväll åker vi till jönköping så får packa till de :)
Det ska bli trevligt fast lite nervöst, kommer kännas konstigt att sova på hotell själv och åka upp med folk man knappt känner, men det löser sig nog...

Ha en forsatt bra dag och slut på denna helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0