Nu är vi klara:)

Äntligen! Idag var sista skoldagen och det kändes faktiskt lite konstigt. Det är meningen att vi sk avar klara nu och det känns ännu konstigare. Nu väntas 10 v. praktik och sen är det avslutning. Sen ska vi ut i den vida världen och arbeta...
Trodde inte det skulle kännas så men kommer faktiskt sakna skolan, vi har trots allt haft det bra, trots våra våldsamma diskussioner vissa dagar...

Vi hade vår sista tenta idag och jag är nöjd och det känns skönt. Denna kurs är den jag haft minst engagemang i och pluggat minst i, men denna gången hade jag flyt. Det gick faktiskt bra och hoppas de blir ett VG, men man vet aldrig säkert förän man får tillbaka tentan...

Efter tentan idag gick Anna, Bea, Johanna och jag och åt lunch tillsammans, det var riktigt mysigt...
Sen var Bea tvungen att gå till sitt tåg medan vi andra gick och träna.
Hoppas du har de bra i Lund gumman, sakna dig på träningen...
Sista träningen med Anna idag vilket känns konstigt...
Ni fattar inte hur mycket jag kommer sakna er mina sockertoppar... Ni betyder massor för mig!!!
Där i mot var det första träningen med johanna och det var trevligt, kanske blir fler den närmsta tiden...

På lördag ska jag till Anna och säga hejdå till Bea och Anna, ska kramas massor :)

Efter träningen idag körde jag och hämtade mina underbara småsystrar.
Det var trevligt, ska umgås med dom hela kvällen, sen ska vi till Ullared imorgon :)

Nu sitter vi och kollar på 2 and a ½ men, den är ju bara så jäkla bra :)
Ska snart poppa popcorn. Min minsta systers och min specialitet när vi träffas :)
En skål med nypoppade popcorn under en filt i soffan, så mysigt så...

Trevlig Kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0