Ny vecka = Nya tag

Då var det måndag morgon igen. Helgen bara springer iväg.
Helgen har jag som ni säkert redan läst varit och hjälpt pappa och flytta.
Upp och ner för 3:e våningen = Grym träniongsverk i vaderna.
Jag har så ont så jag knappt kan gå när jag suttit still :)
Men helgen har varit bra och vi hann flytta allt. Igår så skulle vi ju lasta in alla mina saker med för att ta med till Hästveda.
Det blev en helt full släp :) Det blev en del ;) Mycket bra att ha... Farmor kom igår eftermiddes så hann träffa henne en liten runda med o de var trevligt. Vi träffades minst en gång i veckan innan, oftast fler. Sen flytta hon och vi ses nästan aldrig. Vi gjorde så mycket tillsammans när hon bodde i Perstorp men så är det inte längre och det tycker jag känns tråkigt ibland. Så de kändes bra o träffa henne igår, har bara träffats en gång sedan julafton och igår.

Måndag och jag sitter på jobbet igen. Det känns bra. Var ju på kurs i fredags och den var bra så nu kan jag nog jobba en del med hemsida och Intra-net igen.
Idag kommer Paul (min lärare) och hälsar på vid 10, det ska bli trevligt. Kommer sakna Paul när vi slutar helt till sommaren. Men kommer nog kontakta han när jag behöver hjälp:)

Annars ser dagen rätt lugn ut. Har två scoutgrupper som jag ska hjälpa till med ikväll när jag kommer hem från jobbet. Först hjälpa Elin och sen Erik. Sen är det kväll och dax för Sandra o nanna kudde.

Ha en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0