Ny vecka, nya tag

Då var det dax för vecka nummer två på praktiken. Förra veckan gick ju alldeles galant.
Denna veckan ska jag åka med Maria som också är säljare.
Idag började jag 06.00 vilket var segt, men det gick och jag är fortfarande vaken :)
Vi har varit i Stora Höga, några mil ovanför Gbg så de tog 3 ½ timme att köra dit.
Men vi hade trevligt och jag åka mina köttbullerullar som jag gjord eigår kväll*mums*
Vi skulle bygga upp vårt sotiment i en ny butik och det var väldigt kul.
Efter många timmars arbete så åkte vi till Mc Donalds och åt lunch och sen bar det av hemmåt med ytterligare 3 ½ timme i bilen.
Så nu är jag väldigt trött. Lagade mat när jag kom hem, med hjälp av eriks bror och sen har jag matat djuren och hjälpt erik lite med bilen.
Nu sitter jag här vid datorn och väntar på att pojken min ska komma hem så vi kan lägga oss...
Min vecka kommer flyta på som vanligt med att besöka olika butiker, annars inget speciellt.

Jag hoppas verkligen jag hinner träna nått i veckan. Kankse kan köra upp en kväll annars.
Måste iallafall träna en dag, helst två för att det ska va lönt. Känner sig så nyttig och duktig efteråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0