One week to the end!

Dett är sista veckan i skolan, kan inte fatta de.
En vecka teori sen e de slut. Sen e de 10 v. praktik och sen avslutning.
Känns rätt konstigt efter att ha pluggat 15 år i streck...
Sen väntar arbetslivet och det ska bli kul, men nu är det slut på sovmorgnar.
Det är nog den ända nackdelen med jobb :)

Igår var en helt vanlig dag i skolan. Föreläsning innantill från boken och lite upprepningar...
Sen jobba vi lite med grupparbetet, vi var riktigt flitiga.
Sen åkte jag hem och gjorde lite mat för att sedan vara på scouterna och ha två grupper.
Jag lagade hemmagjort potatismos och ugnstekt falukorv, riktigt gott *mums*
Sen var det kväll och dax att lägga sig. Fast först kolla vi på  "2 and a half men", så jäkla bra *ler*

Idag har jag hunnit med en hel del på förmiddan.
Gick upp, gick ut och fixa nått åt plutten i verkstaden, gav grisarna mat, satte fyr i pannan, lagat pannkakor till frukost *mums* och gjort klart vårt skolarbete.

Nu ska jag göra vid mig och köra upp till Osby och träna. Sen ska jag in till hässleholm och hämta mitt gudbarn på dagis. Hade inte tid en ända dag förra veckan och fick så dåligt samvete. Älskar min lilla Bella och vi träffas minst en dag i veckan i vanliga fall, så idag ska jag ta mig tid, det ska bli mysigt...
Sen brukar jag och min moster laga mat om jag har tid och det har jag idag...
Så min eftermidda ska bli en lugn och mysig eftermidda.
Ikväll får jag nog ägna mig lite åt min älksade pojk :)

Imorgon är det sista teoridag i skolan med lite redovisningar och repetition.
Sen på torsdag e de tenta and then it´s end....

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0