Packat ner alla mina saker

Som ni kanske läste i förra inlägget så ska pappa flytta.
Så idag har det packats hela dagen. Har saknat min lilla goggo massor,det är så tyst utan han...
Jag har packat ner alla mina saker som jag haft hos pappa idag, det har tagit flera timmar...
Känns onödigt att packa upp allt på nya stället,så det får ligga i lådor tills jag flyttar vilket jag hoppas inte dröjer allt för länge.
I mellan varven av allt packande har vi varit på tippen.
Det har varit så skönt väder idag, riktigt vårigt :)

Har precis kört bror min till tåget, han och ett par kompisar skulle på 18-års fest.
Får hoppas dom får kul. Men slapp hämta dom inatt, dom fick skjuts av en kompis mamma.

Ikväll ska jag och pappa kolla på melodifestivalen. Ska äta kött och pommes till kvällsmat *mums*
Sen ska jag nog poppa lite popcorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0