Saknar goggo

Idag har jag varit och tränat, det var riktigt skönt. Har missat hela veckan p.g.a jobbet.
Men måste försöka iallafall två gånger i veckan.
Där var en hel del folk för att vara förmidda. Jag tittade en del åt dig darling :) Under hela passet :P
Tränade allt utom armar idag, hann inte de.
Mamma ringde innan jag skulle träna och hörde om jag ville med henne och handla idag.
Så jag tog lite mindre träning och körde hem till mamma sen.
Så först var vi på Väla sen körde vi till CityGross. Det har varit en mysig liten utflykt med mamma idag.

Nu är jag hemma hos pappa,ska vara här i helgen. Pappa hade en papegoja innan,goggo.
Min lilla ögonsten. Han kunde prata och var mycket social. Pappa ska flytta till lägenhet och var tvungen att sälja han.
Och det gick så snabbt så dom hämta han förra helgen. Jag som skulle säga hejdå, vilket goggo gjorde varje gång man gick utanför dörren. Så när jag kom till pappa var där ingen som var glad och sa hej och började prata. Jag trodde inte jag skulle sakna han så mycke, men får tårar i ögonen när vi pratar om han.... Ingen som sitter och lägger sig i när man pratar... Men det är en papegojuppfödare som köpte han så han får det bra. kankse ska hälsa på honom i sommar.
Saknar min ögonsten och hoppas han har det bra...


Ikväll ska jag på kalas hos min kusin,em bara en liten runda.
Sen ska jag till pappa igen och äta gott och kolla "Så ska det låta".
Sen blir det en lugn kväll, rätt trött efter en veckans jobb, inte riktigt van vid tidiga morgnar :)
Ha det bra och trevlig fredagkväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0