Sleten men nöjd

Var så trött igår så jag pallade inte sätta mig vid datorn.
Gick upp och vid 05.30-06.00 och körde sedan till hässleholm för ytterligare en dag på det nya jobbet (praktiken).
Sen kom jag hem, byra om och fodra djuren, äta snabbt, sen scouter sen hem...
Då va jag helt slut. Tog en lång varm dusch med min plutt sen gick vi och la oss vid ca.21.00. Det var riktigt skönt...

Idag var det bara att rulla av sängen vid samma tid och äta frukost.
Sen fick jag köra lite tidigare idag för skulle till Kristianstad idag istället.
Var 25min tidigare än bestämt men det är bra att vara i tid :)
Sen har vi kört runt i butiker på Österlen och solen har gassat hela dagen...
Idag såg jag de första snödropparna :) Det är VÅR :)

En liten förklaring om vad jag gör på "jobbet"
Denna och nästa vecka ska jag åka med som säljare.
Vi säljer specialprodukter i ICA butiker. Lek, skriv/rit, hårprodukter, el, servetter/ljus, engångsart.
Kan hända jag missade nått, men det är en helhet.
Det vi gör är att åka ut och fyller på och städar hyllorna och beställer nytt som behövs.
Det är faktiskt kul och jag trivs. Hade gärna börjat jobba här sen så kan alltid hoppas...
Säljchefen är nöjd och jag har bara goda ord från säljaren och det känns bra...

Nu ska jag byta om och ut och ge djuren mat, sen ska jag laga mat...
Ikväll ska vi bara sätta igång en film, ta det lugnt och äta nått gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0