Torsdag = snart fredag

Då börjar denna vecka på jobbet lida mot sitt slut.
Idag var jag tidig till jobbet. Kom strax efter 7, börjar egentligen 8.
Men Erik skulle till jobbet vid 7 så vi tyckte de va onödigt att köra två bilar åt samma håll med en halv timmes mellanrum.
Så jag åkte med och sen får jag vänta tills han ska hem.
Idag blir nog en lugn dag, inte så mycket mer jag kan göra fören jag fått en snabbkurs om intra-net.
Det ska jag på imorgon efter lunch. Det ska bli trevligt. Ska köra kango ner till bjärred...
Så idag ska jag väll sitta o redigera lite bilder och försöka få upp dom på hemsidan.

Igår kväll var vi nere vid huset igen, erik skulle göra en egen besiktning. Detta för att slippa köpa in tjänsten.
Vi var fortfarande lika nöjda som innan.
Vi insåg att man inte ser huset på samma sätt andra gången man är där. Rummen blev så annorlunda när man vet att man ska flytta in. Så vi kolla även lite ytan för möblering och färgor på tapeterna.
Jag är så ivrig och vill egentligen börja köpa möbler och gardiner direkt :)
Men får lugna mig lite. Men gardiner och så kan jag alltid börja kolla på iaf.

Det ska bli så kul, tänk att vi ska flytta. Bara vi till ett eget hus, som vi ska inreda och ta hand om.
Lagom till sommaren :) Jag som älskar trädgård, jag kommer vara ute och pilla i den varje lediga stund och bara njuta.
Där är växthus, som jag alltid har viljat ha. Så ska prata med morfar om han kan ge mig lite tips och råd om hur jag kan lyckas med mina gurkor och tomater som jag vill ha. Sen ska jag plantera blommor i krukor och ha i trädgården och göra rabbatterna fina...

Ringde min lillasyster igår, hon svara direkt och jag hann inte säga "Hej de e Sandra"
förän hon skrev "Fick ni huset"
Ja,syrran nu kommer jag o erik ha ett eget hus som ni kan komma o hälsa på er och jag lovar att vi kommer hem till mamma med vissa helger. Vi kommer ses lika mycket fortfarande. Tänk hur mycket tid vi kan ha i sommar tillsammans.
Älskar er så massor. Kommer kännas konstigt att flytta från allt på riktigt, men de kommer nog bli bra.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anna

Men skulle inte Bea få växthuset.. haha.. Hon kan ju hjälpa dig vattna tomaterna du .. ;P

Är så glad för er skull.. Men välj tapeter innan gardiner. Lätt att det kan bli felköp annars.

Saknar dig! Kram

2009-03-26 @ 12:02:19
URL: http://annaosby.blogg.se/
Postat av: nina

de kommer ble skit bra:)<3

2009-03-26 @ 16:41:36
Postat av: Leonard

Ha en bra dag (kväll) du med! :)

2009-03-26 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0