Trevligt möte

Kom hem från Jönköping vid 17.00 idag och var riktigt trött.
Höll på att somna på vägen hem men klara de precis.
Det var faktiskt längesen jag skratta så här mycke som jag gjort uppe i jönköping.
Vilka otroligt trevliga människor, känner att jag kommit rätt. Jag kom upp igår kväll och vi började skratta tillsammans direkt och det känns skönt.
Vill så gärna börja jobba med dom efter denna praktiken så trevligt har det varit.

Kursen idag var givande och jag kände mig med hela tiden i diskussioner och allt, kom faktiskt med kommentarer som imponerade vilket gjorde mig stolt. Så allt känns bra och jag trivs med min praktik...

Annars har jag tatt det lugn ikväll, försöker hålla mig vaken ett tag till för att sedan sova riktigt gott, de kan jag lova...

Tänker på er mina sockertoppar, hoppas ni har det bra och att ni kommit fram till Harlingen och att allt funkar.
Har läst er blogg på it´s learning, hoppas ni får tid till era egna bloggar med snart, blir trevligare... Tänker iallafall massor på er och saknar er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0