Väntar med spänning

Igår började budgivningen och det gick fort. Priset steg över förväntan men vi är med :)
Vi trodde vi hade fått huset igår, men just då steg budet, men vi hakade på.
Vi vill så gärna ha de, snälla låt de va vår tur nu *håller tummarna*
Vi har haft högsta bud sedan igår vid 16.00 så nu måste dom andra väll ha hoppat av.
Mäklaren ringde igår och var lite lurig, men man vet aldrig. Man ska inte tro för mycket.
Men detta känns så rätt och rent naturligt har vi hunnit planera allt.
Allt har gått så fort men besvikelsen kommer bli så enorm och detta inte blir av.
Då blir det tyvär lång väntan på nästa hus som de ser ut nu...
Det är så de pirrar i magen så mycket längtar jag på denna bekräftelse om huset.

Började på kontoret igår och det funkar mycket bra. Jag trivs bra även här så det är skönt.
Arbetar just nu med lite uppdateringar på hemsidan och känner mig snart klar med de.
Sen ska jag försöka bygga upp ett Intranet, vilket blir en stor utmaning.
Men jag ska göra allt för att lyckas.

Annars är allt bra, blev besviken på att där kom snö inatt nu när våren äntligen var här, men den försvinner förhoppningsvis lika fort igen.

Nu ska jag fortsätta jobba och vänta ivrigt på besked...


Kommentarer
Postat av: nina

hej sandra...

ja hoppas verklien ni får huset..hade vat jätte skoj för er..snackar ju inte så mkt längre men läser din blogg iblan..både du o erik får ha de så bra...



pussar o kramar nina<333

2009-03-24 @ 15:00:39
Postat av: Anonym

tyvärr har ja ingen facebook heller...

ja ska försöka hälsa på er hade va kul..längesen vi träffades<3

men du kan väl skicka ett mess om ni får huset..:)

pussar..hälsa erik me!<33

2009-03-24 @ 15:13:11
Postat av: Leonard

Ha en jättetrevlig kväll! :)



Leonard

2009-03-24 @ 17:21:17
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Ha en jättetrevlig kväll! :)



Leonard

2009-03-24 @ 17:21:22
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0