Äntligen!

Körde förbi huset i tisdags bara för att titta efter vi varit på banken. Han vi ska köpa de av var där och klippte gräset så vi stannade till, vi hade turen att få nyklarna redan då :) Det kändes konstigt´, men skönt.
Förstår fortfarande inte att vi ska bo där, har inte fått chansen att vara där själv och känna efter. Körde ner massa kassar igår och i tisdags och igår fick vi nog ihop vardagsrummet, jag tycker de kändes trångt och rörigt, men jag vänjer mig nog. Inte så många sätt vi kan ställa de på, vi har ju så mycke möbler som ska få plats...

Idag ska jag ner och börja ställa in i skåp, hoppas may kommer efter jobbet som hon sa, de blir trevligare med sällskap...

Igår var sista riktiga skoldagen, kändes lite V-modigt. Tänk nu ska jag börja jobba på mitt första riktiga jobb, känns lite overkligt, men kul...
Imorgon har vi examen, det ska bli riktigt mysigt... Sen på kvällen ska vi till mamma och äta middag...

Första natten i vårt egna hus blir på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0