Fredag :)

Äntligen!!! Så jäkla skönt att det äntligen är fredag efter denna vecka. Den har varit så lång och mycket att göra.
Jag trivs bra med jobbet, men det har ändå varit en tuff vecka. Nästa vecka är ju halv, men de tre dagar jag ska jobba blir nog rätt tufft, för att hinna med...

Måste försöka skriva klart min LIA-rapport, hade glömt bort den *suck* förstår bara inte hur jag ska få in referenser om utbildningen... Men men,den får bli som den blir, måste få VG ändå... Om två veckor slutar jag skolan,shit vad de känns konstigt. Vi ska ut i den stora välden och jobba nu :) Det ska bli kul,men skolan är trots allt en trygghet... Så nu är det tänkt att vi ska vara färdigutbildade marknadsförare och försäljare. Hur nu de gått till :)

Om en vecka kommer Anna o Bea hem :) Vet vad jag ska göra nästa helg :) Saknar er massor o längtar tills jag får krama om er...
Om två veckor ska vi flytta in i huset :) Ska bli så skönt,jag fattar inte att det är sant. Försöker sätta mig in i de, att de bara e vårt hus, vårt egna hus. Vi kan göra och keva hur vi vill och verkligen börja umgås och bjuda hem nära & kära... Men jag kan inte förstå tanken... Jag hoppas de kommer bli jätte bra. Blir nog många underbara dagar i trädgården och många mysiga kvällar, med grillat och öl/cider...
Det pirrar nästan i magen när jag tänker tankarna :)

Ikväll ska jag åka hem till mamma, ska packa det sista på mitt rum och lägga ner alla kläder, förstår inte att detta är näst sista natten jag kommer sova hos mamma innan vi flyttar... Ska sova där första fredagen innan vi flyttar in för vi ska hämta mina möbler. Sen ska vi sova där tillsammans på min barndomskompis student och jag ska dit på min brors student. Men detta är den sista natten själv hos mamma innan vi fått huset, känns konstigt och nästan lite ledsamt... Fast att jag knappt bott hos mamma de sista åren så känns det konstigt,kommer sakna de på nått vis...

Imorgon ska vi på kalas till min kusin och till May och Alex på kvällen, May fyllde år igår, så ska fira henne...
Söndagen får vi se, är det fint väder blir de nog en motercykeltur iaf...

Vi var ute en bra runda igår och körde, var nere vid tydinge och sen körde vi en liten runda inom hästveda och sen till Osby och åt kvällsmat, en mysig kväll...

Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:10:10
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:10:11
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0