HELG!!!

Då var det helg :)
Har precis kommit hem från jobbet och det har flötit på bra idag...
Skönt att det är fredag och att sluta i normal tid.

Försökte precis ringa min sötnos i Holland men ingen som svarade, tyvär... Ska försöka om ett tag igen, längtar massor tills ni är hemma. Hade bara varit skönt och prata en runda tänkte jag, längtar och saknar. Längtar tills vi bara kan vara på samma plats och prata med varandra som vanligt. Sommaren kommer bli underbar :)

Har varit lite orolig för hur de ska gå med jobb i sommar efter alla diskussioner med säljchefen. Men idag har jag fått 4v. klart iaf. Chefen har lovat att där är för mig att göra hela sommaren så de får jag hoppas, nån ledig dag (vecka) är ju inte heller fel :)
Så mycket jag ska hinna med i sommar så någon halvdag och fridag kan jag nog fylla upp :)
Vad jag vet är det fyra veckor att köra runt om i Skåne. Sen ska jag vara en del och backa upp på kontoret, men har inget schema än. Ska in en runda på kontoret vid måndag middag efter jag kört lite. Ska prata med POntus då, sen vid 15.00 är det ledningsgruppsmöte.

Helgen blir rellativt lugn, ska abra va hemma och fira fredagkväll ikväll, imorgon ska vi på folkrace, första tävlingen imorgon, sen blir det en i månaden tills augusti. det ska bli kul, ska vara nere i byn vid 10.
Imorgonkväll ska jag till pappa och vara där tills på söndag tänkte jag. Sen på söndag ska jag försöka hinna köra inom min lilla skatt i hässleholm.

Trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0