Inte många dagar kvar till kramkalas

Fick idag reda på att det är 17 dagar tills mina underbara älsklings flickor kommer hem till Sverige.
Vilket innebär att det max är 19 dagar tills det ska kramas massor.
Saknar Er så otroligt mycke varje dag, ni är så speciella för mig. Var och en på sitt vis :) Vi hör ihop girls!!!
Längtar efter er och hoppas er sista tid kommer bli bra och att resan he blir bra.
Ring mig när ni kommit hem och vill träffa mig, kommer direkt :P

Idag har jag åkt med en säljare och börjat lära mig lite, så jag ska klara av sommaren.
Det har funkat jätte bra och det blev ett tidigt avslut på dagen.
Perfekt för det innebar att jag körde till Osby och tränade,så duktig så :) och nu sitter jag på kontoret.
Har lagt in lite fakta på hemsidan och skrivit  ut lite papper.
Ska snart köra hem och träffa min plutt. Får se vart kvällen bär, ska nog försöka städa min bil, har den ute till försäljning så måste göra den fräsch...

Veckan fortsätter med säljarjobbet, så får se hur mycke jag hinner uppdatera.
Men ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0