Långhelg!!!

Då är det äntlign långledigt... Har inte uppdaterat på hela veckan. Sorry,men har jobbat häcken av mig. Är inte riktigt van att jobba 12-13 timmar om dagen *suck* Men nu är jag fri :) Idag har varit rellativt lugnt, men måndag och tisdag har varit fullt upp från morgon till kväll, så har varit rätt trött...

Då var det sista dagen på praktiken idag,känns konstigt för jag har inte fått säga hejdå och tacka de jag jobbat med på kontoret utan varit ute och åkt med säljarna de sista 2 ½ veckorna. Har bestämt mig att åka dit en dag nästa vecka trots jag är ledig.

I helgen ska jag nog mest ta det lugnt, hoppas att vädret blir bra så jag kan vara ute. Ska in en runda till Häslleholm på fredag och även bli färdig att köra ett pass på gymmet, blir ju inget när jag kör så långa dagar. Hoppas det blir någon dag med motercykeln med.

I helgen kommer mina sockertoppar hem *jippi* Ni fattar inte hur glad jag är, det känns nästan overkligt. Kommer kramas så massor... Älskar er och har saknat er otroligt mycke...

Nu ska jag ut och njuta lite av vädret innan det blir tid för scouter!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej söt.. Förstår att du är sleten efter sådana arbetspass.

Kommer du in till gymet så kan du köra förbi med vår packning (så slipper du asa runt på den).

Ska bli så roligt att träffa dig igen! Miss u sweety!!

2009-05-20 @ 16:47:16
URL: http://annaosby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0