Lördag

Sitter nu hemma hos pappa i perstorp, kom hit för en timme sedan, ska vara här tills imorgon... Erik och jag har varit i stan och ätit med may o alex ikväll, de va trevligt...
Klockan 8.30 körde erik och jag på nån aktion och erik handla någon slags kran att ha i skogen till traktorn. Sen sedan kl.10.30 har vi varit på folkrace och var där tills ca.17.00. Det var trevligt, Jeppe o Milla har börjat köra så de va kul o se dom. Fast vi brukar vara där varje år ändå en trevligt dagsutflykt.

Pratade i telefon med min underbara sötnos igår, saknar så mycket så blev tvungen att ringa... Skönt att få prata lite och veta att det inte är så länge kvar tills ni är hemma. Hoppas allt ordnade upp sig och att du sov gott inatt. VA rädd om dig, älskar dig... Två veckor kvar :) Jippi, längtar...

Imorgon ska jag va hos pappa, sen hälsa på min lilla skatt i hässleholm och sen till plutten min på kvällen. Har kommit fram till att vi kommit varandra mycke närmare nu, jätte skönt, vi längtar båda så mycke efter huset. Saknar honom massor nu när jag är i Perstorp, fast vi sågs för två timmar sen... Men snart har vi huset och då är vi nästan alltid tillsammans och har mer egen tid, längtar...

Ska kolla på film med pappa nu, fortsatt trevlig helg...

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Ska du se på Eurovision- semifinalen ikväll? Och vilket land tror du vinner?



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-12 @ 19:59:57
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Ska du se på Eurovision- semifinalen ikväll? Och vilket land tror du vinner?



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-12 @ 20:00:42
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0