"Önskar där fanns mer tid"

Har fått nått skit med min axel. Kan inte röra den i vissa lägen, gör så jäkla ont. Det är så de söker om jag rör den fel, jäkla skit e de. Hoppas inte det beror på träningen. Går de inte över får jag väll gå till farbror doktorn på måndag...

Annars flyter jobbet på under dagarna. Jag trivs och det känns som jag lärt mig de nu, har kommit in i de flesta rutinerna... Men det är skönt att det är fredag imorgon, ska verkligen vila ut i helgen. Här helt slut om dagarna, men men arbetslivet är väll krävande om man är morgontrött :)

Har inte hänt något speciellt de sista dagarna. Här om agen åt erik och jag thai/kinamat ute på restaurang, det var trevligt. feg som jag är med mat så tog jag kyckling och curry :P

Idag har varit en sån där dag då man inte riktigt blir på hugget. Har liksom varit trött och allmänt fundersam idag. Inte alls pigg och glad som vanligt. Funderar nog rätt mycke. Längtar mer än massor efte rhuset, behöver verkligen flytta dit. Samtidigt så funderar jag över hur de kommer bli att bo själva i ett hus och fixa med alla sysslor... Vill få tid att åka och hälsa på min moster och gudbarn, men hinner inte, ska försöka ta mig tid på söndag... Sen längtar jag tills Anna och Bea kommer hem, saknar dom massor och vill bara ha någon att kunna prata och skratta med.
Önskar ni va hemma nu, drömde om dig inatt igen anna :) Blir så ledsen när jag vaknar och inser att du bara va i drömmen :) Love you!!!
Just nu är det mycket jag vill ha tid med och bara umgås med nära och kära, men  men den tiden kommer nog när vi flyttat. Hoppas på en underbar sommar!!! Ska slappna av och njuta av tillvaron...

Kvällen blir nog lugn, hoppas få en stund med min plutt. Har inte umgåtts på två kvällar, han har kommit hem när jag sovit. Men läser en sån bra bok så det funkar, så bra att jag somnar med den och inte hinne rlägga den ifrån mig :)
Mamma ska till Ullared på måndag och jag kan inte följa med p.g.a att det är möte med skolan och ledningsgrupp. Så typiskt, sånt kan göra mig ledsen... Vill så gärna umgås med mamma, hade funnits en del bra att ha nu till flytten, men men får väll tänka att jag sparar pengar...

" Saknar våra skratt tillsammans"

Kommentarer
Postat av: Leonard

Vad tränar du för något då?

2009-05-07 @ 18:14:39
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Vad tränar du för något då?

2009-05-07 @ 18:14:41
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0