Ska träffa anna idag :)

Då va de måndag igen, men inget jobb... Känns skönt att vara ledig faktiskt...
Ska till jobbet och ha möte med chefen imorgon, ska få lite papper påskrivna och diskutera sommaren.
Hoppas där blir en del jobb, men ändå inte för mycke...

Helgen har varit bra, lagom lugn. Mest varit ute och fixat och packat ihop lite av eriks grejer till flytten. Det tar tid att packa har vi kommit fram till, men det är kul för nu vet vi att vi snart får packa upp de.
Eriks syster ska till Ullared imorgon så vi ska skriva en liten lista till henne med lite bra att ha.

Idag ska jag köra till Osby till min älskade Söt, ska bli så underbart att träffas igen. Tänk att du äntligen är hemma :) Så glad för de. Ska lämna all packning från tyskland och ett flak med cider... Ska bli så skönt att bara sitta och prata...

Det kommer bli en händelserik vecka, med skola, examen, träffa alla underbara människor i klassen, skriva de sista papperna på huset, få nykeln och flytta in i huset :)

Imorgon ska vi till banken och förbereda alla papper till lånet, så de bara är att skriva unde r de till räntan som är på torsdag då vi ska överta huset.
Onsdag är det skola och fredag examen, så från o med torsdag blir det fullt upp med massa flytt *jippi*

Nu ska jag fixa lite papper till jobbet innan jag ska köra iväg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0