Suck för måndagar

Då var det måndag igen och jag sitter som vanligt på jobbet. Idag är min motivation lika med NOLL.
Känner mig inte på humör idag,vet inte riktigt varför. Men inte pratat med varken Anna eller Bea på 4 dagar, känns tomt på nått vis. Saknar er massor och längtar tills ni kommer hem. Sen längtar jag bara till huset, bara 24dagar kvar, men känns fortfarande länge. Jobbar hela dagar och hinner inte in till min moster och mitt lilla hjärta. För mig är det så rogivande och vara där. Livet kommer bli annorlunda när vi flyttat och det längtar jag till...
Vissa dagar tänker man mer än andra, idag är en sån...

Första och sista dagen på kontoret denna veckan, imorgon börjar jag åka med maria igen. Ska försöka lära mig bl.a. handdatorn så jag är redo för att börja jobba sen. Ska åka med henne nästa vecka med. Måndagen på kontoret för har ledningsgruppsmöte på eftermiddagen.
Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, mer än att skicka brev till säljarna att vår hemsida med intranet är klart för användning. Hoppas Anna o Bea är på jobbet så dom är på nätet så jag har nån o prata med, så ensamt när ni inte är på jobbet...

Ikväll blir det matlagning och scouter, ska planera lite mer läger med dom... Det ska bli kul!
Sen ska jag försöka umgås med min plutt, det har inte helgen räckt till till....

Helgen har annars varit bra, varit hos mamma lördag till söndag. KOm redan sent i fredags, vi var hos "farmor & farfar" och åt på kvällen, hela familjen, erik med, men lämna han i hästveda innan jag körde till mamma... Lördagen var vi ute och njöt av solen, fick riktigt fin bränna, fast glömde mage och ben:) Men de får vi bättra på sen.
Igår var jag på distriktsstyrelsemöte med scouterna, det var bara styrelsen så vi var fem stycken så det var lugnt och trevligt. Tog en jäkla tid bara, körde från perstorp vid 13 och var i hästveda strax efter 21.
Men det är inte så ofta så de funkar bra.

Hoppas dagen rullar på med tid och allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0