Trötter

Det var tydligen ett tag sedan jag uppdaterade... Så får väll göra ett litet försök nu.
I söndags var jag och hälsa på min lilla skatt i Hässleholm, det var kul. Vi var på lekplatsen och lite annat.

På måndag var det dax för ny vecka på jobbet och den har varit tuff. Vi har haft tre nybyggen vilket är krävande och tar tid. Det är kul och det är alltid kul och se resultatet av det man bygger upp. alltid fint när allt är påfyllt. Men det har blivit långa dagar och jag är skit trött. Så på jobbfronten är det inte så mycket mer och säga, mer än att jag nu är så gott som självgående.

Under veckan har jag även suttit och fixat med ett album som vi ska ge till våra lärare när vi slutar. Ett album med foto från vår studieresa och lite texter. Hoppas bli klar ikväll eller imorgon så jag får dom i tid.

Ikväll ska vi ut och köra motercykel, behövs nog för jag ska vakna till :) Sen blir de sängen för mig...

Uppdaterar mer imrogonkväll,har mer tid då...
Snart kommer ni hem från Holland mina sötisar,saknar er och längtar!!!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0