Vilken dag!

Kom till jobbet kl.9 idag för att diskutera bl.a. sommaren och ge chefen lite papper som jag skrivit.
Hela mötet slutade med att jag fick en anställning. Fattar ni en anställning, inget sommarjobb... Jag är skit glad, det känns så ptroligt skönt. Jag ska börja jobba som marknadsförare och säljcoach, visst låter det fint :)
Jag ska hålla i alla kampanjer och styra upp internet och organisera ställmaterial för att det ska bli så bra som möjligt. Underlättaa för både inköp och säljare, vara en liten spindel i nätet. Jag blev lite ställd över hur stor ansvar jag fick så där direkt, men jag är glad. jag ska göra mitt allra bästa...

Dagen fortsatte lika bra, jag har ju träffat mina älsklings töser, annan och bea :) Vi var först hos anna, så hon försökte organisera sin garderob. hon lyckades till slut fast att det såg mörkt ut från början...
Var med Anna igår med, så glad över att ni är hemma. Äntligen en vardag med er igen. Ni är alltid välkomna till mig, älskar er, ni är bäst...

Nu ska jag ut i solen en liten runda innan vi ska till banken och fixa med lånet... Bara två dagar kvar nu sen är huset vårt, längtar så massor. Helgen kommer bli stressig men rolig...

ha en fortsatt solig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anna & Tobbe och resten av familjen johnsson

Grattis till det nya jobbet.. :) Lycka till med flytten hoppas det går bra!!

2009-05-26 @ 16:42:07
Postat av: lillan

KANON SKÖNT FÖR ER ATT DU OCKSÅ FICK JOBB KÄNNS TRYGGARE FÖR ER NU NÄR NI SKA BLI HUS ÄGARE

KRAM LILLAN

2009-05-26 @ 20:18:10
Postat av: Anna

haha.. ja det var ju lite rörigt där ett tag ;P

Vill passa på att gratta en gång till. Är så glad för din skull gumman =D

2009-05-26 @ 20:32:49
URL: http://annaosby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0