Äntligen fredag

Då var det äntligen fredag igen och helgen nalkas bara några timmar bort.
Det är nästan så man känner den...

Veckan har gått upp och ner med jobb, vaccin, dålig hälsa, möten, scouter, hemma kvällar, matlagning, städning... Ja,denna veckan har innefattat det mesta helt enkelt. Helgen jag har framför mig ser inte mycket lugnare ut...

Idag slutar jag vid ca. 15 då jag ska köra hem en runda till min Anna och umgås och snacka skit. Sen vid 17 är det gåsamiddag med jobbet. Vet inte hur lockande det är i mina öron, men men. Jag ska dit iallafall äta lite grann och umgås med jobbarkompisar. Sen beger jag mig hem strax efter middagen. Sen blir det myskväll hemma i soffan, med räkor, vitlöksbröd, ett glas vin och något bra på tv:n. Sen blir det sängen i vettig tid då morgondagen börjar tidigt.

Imorgon ska jag till Rydebäck och sitta i möte i stort sätt hela dagen. Tar tåget vid ca.09 från Osby och landar i Rydebäck ca.10.30 *suck* Där är det möte med delar av styrelsen. Vi ska arbeta med verksamhetsberättelsen, blä... Men som tur är kommer det vara trevligt sällskap och lite tid till annat skitsnack. På kvällen kommer våra andra hälfter och då blir det middag och trevligt. Sen kör Erik och jag hem för att komma i säng. Min kära söndag innebär ingen vila.

Kl.08.00 ska jag befinna mig vid vår scoutstuga där mina kära små scouter ska plockas upp. Dagen kommer bestå av äventyr i Landskrona. Långt att köra så vi hoppas på en bra dag i övrigt. Sen vid 14 slutar de, då är det bara att packa in alla i bilarna och bege sig mot lilla Hästveda igen. Sen ska jag pusta ut.
Lillsyrran har fotbollscup i Hästveda på söndag och hon börjar spela vid 16 så då ska vi ner och titta på henne :) och umgås med mamma och Richard. En lugnt söndagkväll väntas sen!!!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Jag ska snart packa ihop mig för att avsluta jobbet för denna vecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0