Ghaaa...

....hade precis skrivit ett långt inlägg då allt försvann.
Kan man bli galen för mindre???

Jaja, så är de!
Då gör vi väll en sammanfattning!

Jobbet flyter på, vi har jobbat med en nylancering som vi blev klara med igår.
Spännande och kul att vara delaktig i en sådan grej... Sen ska jag nog hålla
lite i fortsatt lancering av dessa produkter :)

Igår kväll hade jag min vilda bunke av pojkar nere på scouterna.
Nu är dom riktigt många, jätte kul. Tror dom var 11 st igår, det innebär att man kan hitta på så mycket mer. Så på söndag åker vi till Landskrona på Höstrusk. Då ska vi träffa andra scouter och ha roligt ihop...

Jag har fortfarande ont i armen men övriga kroppen mår bra igen.
Jag är dock lite trött men så är de väll...

Ikväll blir en lugn kväll då jag bara ska vara hemma och va.

Blev ett tråkigt inlägg men men. Så ser livet ut i korthet just nu!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0