Helgen

Helgen som gått har varit intensiv.
I lördags hade vi kalas hemma då jag fyllde år.
En intensiv men trevlig dag.
Morgonen började med en mysig gratulation med paketöppning i sängen :)
Hela dagen bestod sedan av att förbereda inför kvällen.
Vi blev 29st och fick precis plats, vilken tur.
Det blev en lyckad kväll och både mina matbullar och kakor gick hem med stor glädje.
Det gjorde mig glad att höra allas berömande ord.
Men innan gästerna kom bestod dagen av stress stress och åter stress då allt körde ihop sig.
Men vi löste situationerna till slut.
Tack Anna för att du stälde upp med att handla, det var guld värt...

Tack alla underbara och trveliga släktingar och vänner som kom och firade min dag. Tack för alla fina presenter.
Ni förgyllde min dag/kväll och jag vill återigen säga TACK...

Det blev en sen natt då det hela slutade med att jag,erik och per spelade nitendo wii :)

Söndagen blev seg men vi var duktiga med att städa och plocka undan.
Jag lagade en älgstek som vi åt på kvällen, så god den blev.
Hihi jag lyckades laga avancerad mat :)

Sen blev det en lugn kväll...

Min intensiva med underbara helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0