Idéer

Just nu är min hjärna full med idéer.
Jag är på sånt planerings humör just nu.
Planera inköp till huset, inköp till jul,
julklapps shopping, nyårsplanering,
festplanering...
Ja,jag helt enkelt sugen på att planera lite!

Det är ju inte heller fel att vi har
så många roliga produkter på
jobbet som man kan handla :)

För ett par veckor sen hade min älskade May och jag lite diskussion om att vi måste ta mer vara på tiden och göra saker man vill och tycker om.
Det är lite de tankarna som snurrar i mitt lilla huvud...

Jag vill gärna ha maskerad, typ Disney tema :)
Jag vill så gärna vara prinsessa!

 
Törnrosa hade vatt perfekt.
Hon är blond och rosa, precis henne
hade jag vilja varit för en kväll...

Men men, jag har en sambo som inte
tycker om maskerad så de får vi hoppa
till ett annat tillfälle...

Nu ska jag gå på lunch sen fortsätta planera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0