Jaha ja...

...då var det redan torsdag!
Veckorna bara springe iväg.
Imorgon är det fredag och då
bara en arbetsdag ifrån fredagsmys och helg.
Så härligt sååå...

Idag har min arbetsdag gått väldigt fort fram till lunch.
Jag fick nämligen förfrågan när jag kom imorse om jag kunde
hjälpa till på lagret en runda för där var så stressigt.
Ja, tänkte jag varför inte. Lite omväxling skadar inte...

Så efter frukost begav jag mig ner till lagret för att göra en insats.
Jag skulle bygga en avdelning hår.
Det var riktigt roligt att få göra något annat och kankse får jag göra det igen.
Jag både byggde upp det och plocka ihop artiklarna.
Så lagom till lunch var jag klart. Nöjd och glad kunde jag ta lunch.

Annars har dagen flötit på som vanligt fast mycket roligare för Selma är tillbaka från Egypten resan. Jippi säger jag bara så skönt. Så imorgon är vi själva uppe på inköp och det ska bli jätte kul.

Efter jobbet ska jag köra inom och handla lite på Netto.
Jag passerar varje dag men handlar aldrig där.
Så jag tänkte varför inte gå in och kika vad där finns...

Sen blir det hem och laga middag och ha en lugn kväll framför tv och wii...

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0