Lite jobbigt...

Sitter just nu på jobbet och har lite ont i magen inför veckans fortsatta äventyr.
Imorgon bitti åker jag med chfen och inköpschefen (chefens fru) till tyskland där vi ska på någon internationell konferens ang. omorganisering och nästa års kollektion hos en av våra leverantörer.
Det är helt klart spännande att få åka med men det känns lite konstigt.
Det var meningen att Selma skulle följt med, då hon istället åkte till Egypten... Så det är lite tomt på konoret och resan kommer bli ännu mer tom och ensam!
Men jag hoppas det blir en givande resa och att jag klarar mig igenom den utan större problem.

Datorn får stanna hemma då jag inte vet om mitt bredband funkar i Tyskland och för att Erik ska kunna ha den om kvällarna. Så skrivandet kommer ligga lite på is tills iallafall fredagkväll då jag kommer hem.

Jag har redan hemlängtan trots att jag inte åker från imorgon, uch säger jag bara!!!

Annars är allt bra med mig just nu... Livet flyter på i vanlig takt.
Vi fick instalerat vårt wii i söndags så det spelas för fullt varje kväll.
HAr riktig träningsvärk i armarna efter boxningsmatcher med erik
och bowlingturneringar med brossan och erik.

Igår kväll när de kom hem från scouterna vid nio så gjorde vi te, plocka fram choklad och spelade wii. En riktig myskväll.

Ikväll ska vi va hemma min älskling och jag och bara ha det mysigt och ta de lugnt inför min lilla tripp. Ska äta gott och bara va tillsammans. Har dock inte kommit på vad jag ska laga!
Nått förslag???


Kommentarer
Postat av: Susanna

Nja lugnt är det kanske inte, är ju aldrig bra att födas förtidigt men bättre vecka 30 än 26 som jag går in imorgon! Nej i Jönköping får man inte ta reda på kön, var tydligen någon som gjort abort varje gång hon fick veta att det var en flicka. Jag tror inte jag vill veta heller men visst är jag nyfiken :)



Aha, stort hur eller? Ja vovve villa volvo :) Klart för familjeliv nu då :)

2009-11-03 @ 11:44:15
URL: http://susannaniclas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0