Måste börja träna igen

Nu måste lilla jag ta tag i detta med träning.
Nu går allt utför känns det som.
Jag måste träna min mage så jag är bikini fin till Thailand, ett måste.
Sen är det skönt att träna bara för att må bra och bli piggare.
Här sitter man på kontoret framför en dator 8 timmar per dag och får varken friskluft eller nått.
När man kommer hem och har lagat middag och fått undan de så är klockan mycke och man orkar inte så mycket mer.
Nu sitter jag är på jobbet och har så jäkla ont i ryggen. Jag vet precis varför. Jo, för jag sitter still och fel. Min kropp har alltid varit van vid att träna och vara i rörelse, när den blir stilla satt så säger den ifrån och det är inte skönt.
Jag måste börja träna minst ett pass i veckan, gärna två!
Någon som har nått förslag eller ännu bättre vill haka på???
Det är alltid lättare om man är två...

Så är de, ändringar måste ske!!!

       

Kommentarer
Postat av: Trice

Hade jag bott närmare hade jag tränat med dej hur ofta som helst!!! Saknar dej!

2009-11-26 @ 22:25:57
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0