Så där lagom

Idag är en sådan dag, en dag så där lagom rolig.
En dag med så där lagom att göra.
En dag så där lagom glad.
En dag så där lagom tråkig.

Dagen på jobbet har varit oki, liksom så där lagom bra.
Jag har mått så där lagom bra, lite trött och lite hängig.
Men allt har flötit på och nu är arbetsdagen snart slut.
Ska bara ner och handla lite på lagret först.
Det är alltid lika kul :)

Idag har jag fått reda på att jag måste ändra min attityd när
jag pratar i telefon. Nej, jag ska inte bli snällare jag ska bli mer ja... Tråkig om jag får säga ordet.
JAg är tydligen för glad och trevlig när jag svarar i telefon och det blir tydligen bara barnsligt.
Men men det är väll bara att svälja kritiken och kämpa på med min tråkiga röst.
Jag har försökt och tycker jag låter tråkig, men tydligen fortfarande alldeles för "söt"
Så jag får väll tuffa till min telefonröst lite, hur nu det ska gå till...

Efter jag slutat ska jag shoppa lite. Fick pengar av mamma m. familj när jag fyllde år som jag skulle köpa en hårfön för, så tänkte åka och göra de efter jobbet. Bara nere i Osby, men trevligt ändå.
Vem vet kanske hittar något trevligt julpynt :P

Sen blir det hem och plocka fram middag. Sen ska jag en snabb runda och gratta eriks kusiner som fyller år idag. Erik är på möte med jobbet så får åka dit en snabb runda själv. Sen ska jag hem och laga middag så den är klar tills erik kommer hem.
Sen blir det bara en vanlig hemma kväll.
Kanske lite Wii om vi inte somnar på soffan :)

Trevlig kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0