Söndag och första advent

Igår var det söndag och första advent.
Det blir genast en helt underbar stämning.
Det blir ljusare och mysigare i alla hus och första ljuset på adventsljusstaken får tändas.

Vi åt frukost hemma hos mamma och umgicks på morgonen.
Sen vid 11 körde vi ner till pappa för att fika och gå ner en runda på
julskyltningen. Pappa fick även bilden på den ängeln jag vill tatuera
och det blir nog han som gör den på mig :) Den ska göras innan jul
så de inte blir för nära semestern.
Vid 13 begav vi oss ner på skyltningen för att titta lite i skyltfönster och ta lite lotter.
Vi tog lite lotter, jag vann två paket och pappa ett. Sen gick vi hem till pappa
för att sedan köra hem.

Väl hemma så städade jag och plockade undan inför kvällens party.
Jag gjorde fint med juldukar och massa ljus. Jag älskar ljus :)
Sen vid 17.30 började underklädespartyt...
Vi blev tyvär inte så många, men vi hade trevligt ändå...
Det blev någon bh och trosa till :) Vi åt lite ostbricka och hade
allmänt mysigt. Det var May jag och Sanna. Alex och Erik befann sig i ett annat rum och spelade wii.
När allt var klart så beställde vi hem mat och åt gott tillsammans med May, Alex och Sanna.
Vi umgicks och hade det trveligt, precis som vi alltid har. Sen spelade vi wii och klockan blev mycket.
Vid ca.10.40 körde dom hem och strax efter de kröp vi ner i sängen efter att ha plockat undan lite.

En underbar söndag!

O ni, nu är det så att lilla jag ska börja sälja underkläder så det är bara att boka visningar!
Jag kommer mer än gärna, boka redan till januari!!! En lite uppmaning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0