Söndagen

Igår var det söndag och veckan började lida mot sitt slut.
Jag började min dag med att baka matbullar.
Det tog sin lilla tid då de skulle gäst lite hela tiden tyckte jag.
Men dagaen rullade på och jag fick ihop 80 bullar, inte illa de inte!

Vid halv två tiden fick jag besök av min älskade sötnöt.
Det var så trevligt då hon och hennes andra hälft kom på ett litet snabbbesök.
Jag fick även mitt nitendo wii som jag längtat efter.
Då de saknades en omvandlare så kunde vi inte koppla in de så de tar de med sig nästa helg.

Jag fortsatte att baka bullar när de hade åkt för att sen göra vid mig och duka inför eftermiddagens besök.
Mamma med familj, mina systrars farmor och farfar och farbror med familj kom på fika för att fira min födelsedag lite i förskott.

Så mitt imellan alla jäsningar så dukade jag och gjorde fint...

Vid halv fyra knackade de på dörren och jag plockade ut de sista bullarna ur ugnen.

Det blev fika med kaffe och kakor! En trevlig eftermidda som gjorde mig glad.

Mamma var gullig och tog med min finservice så de kom in i vetrinskåpet.
Hon råkade även plocka ner Richards matservice som hon trodde tillhörde min kaffeservice.
Men jag fick behålla den då dom tyckte att dom inte hade nytta av den just nu :)

Sen köpte Erik och André hamburgare med hem när de vatt ute och kört så jag stekte de till kvällmat.

Sen lyckades vi hitta en sån där omvandlare till wiiet, jag hade tydligen en till kareokemaskinen.
Så vi spelade lite innan vi gick och la oss. Det är ju bara så kul :)

Sen kallade sängen då jag hade en hemsk huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: Susanna

hejsan!

Ja det är himla tråkigt men tack och lov är det bättre nu även om jag måste stanna på sjukhuset.

Allt bra med er?

kram

2009-11-02 @ 16:33:20
URL: http://susannaniclas.blogg.se/
Postat av: Susanna

Ja vi är kvar på sjukhuset i Linköping men hoppas på att få komma till Jönköpingser sjukhus i veckan. Äter medicin så lite svårt att veta om jag mår bra pga dom eller att det stabiliserats oc kommer vara bra utan medicin. Det är väldigt vanligt att de föds tidigare om man fått värkar och öppnat sig så pass tidigt som jag. Dock kanske det dröjer till vecka 30 eller längre och då är det ingen fara om den skulle födas, men blir sjukhusvistelse tills då den egentligen skulle ha fötts.



Ni hade köpt hus va? Trvs ni?



Kraam

2009-11-03 @ 11:19:59
URL: http://susannaniclas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0