Starten av denna vecka!!!

Då har ytterligare en ny vecka börjat och än så länge har den fungerat bra.
Igår så började två elever från Marknadsföringsutbildningen som jag gick här hos mig.
De ska ha sin praktik här i 9v med mig som handledare.
Det är ett uppdrag som jag ser fram emot och som kommer bli spännande.
De kommer att göra en marknadsplan med störst vikt på en marknadsundersökning för vår nya hårvård.
Allt känns bra och jag ser fram emot resultatet i januari.
Jag är allt lite stolt över att få va deras handledare. Jag tror och hoppas att jag blir ett bra stöd mycke för att jag har samma utbildning i bagaget...

Annars flöt dagen igår på bra med jobbet. Efter jobbet så blev det en tur till ICA för att veckohandla, måndagens dagliga syssla :) Sen körde jag hem och lagade middag, det blev snitzel, ris och sås *mums*
Sen följde jag med Erik på scouterna för att dels hjälpa honom och sen ha ett litet möte angående nästa år. Jag presenterade nästa års projekt då vi ska försöka få lite mer aktivitet i Skånes alla kårer. Så vi bjöd in de killar som slutade och försökte få de att börja igen. Jag tror jag lyckades :) Nästa år blir det isåfall mer äventyr...

Väl hemma satt vi bara oss i soffan och tog det lugn. Gjorde vars en kopp te och satte oss framför BECK.

Idag är det nya tag som gäller. Jobbet är väll som vanligt. Ska dock sluta en timme tidigare för att åka till Hässleholm och ta vaccinsprutan. Inget jag ser fram emot men jag tycker det är viktigt för omgivningen.
Efter det blir det hem och laga middag. Sen ska jag till svärmor på något homeparty ikväll.
Får jag inte allt för ont i armen hoppas jag på lite wii innan sängen kallar...

Trevlig dag på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0