Tidsfördriv :)

Fyra frågor om förhållanden;
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja... Det kan nog hända ;)
Hur många har du varit riktigt kär i? Hum
Gillar du någon just nu? Japp


Tio frågor om dig själv;
Namn? Sandra Frisk
När fyller du år? 7 november
Några piercingar? Vanliga öronpircing
Vad har du på dig just nu? Jeans, blus, stövlar, underkläder.
Vilken årstid är bäst? Alla har sin tjusning liksom
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sovmorgon, klart fint väder, inget stress
Vad tycker du mest om hos dig själv? Min sociala sida tror jag
Vad är du bra på? Prata :)
Vem älskar du mest på denna jord? Älskar min familj och mina vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Har gärna sällskap

6 frågor om dina vänner;
Vem vet allt om dig? Allt,hmmm?! Mest är nog Bea
Vem är den roligaste av dina vänner? May
Vem är snyggast av dina vänner? Finns många snyggingar
Vem är mest partyprisse? Emelie
Vem är den du helst har filmkväll med?
Hm, Bea om ett glas vin ingår :)

10 Frågor om din familj;
Vem står dig närmast? Alla tror jag.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Vem är farligast i din familj? Vi är så snälla allihopa
Vem ser roligast ut i din familj? Amanda är rätt duktig på grimaser när något går fel :)
Vem är coolast? Tilda
Har ni något husdjur? Mina systrar har hos mamma
Vem har du mest gemensamt med? Syrran
Vem står för underhållningen? Richard (mammas gubbe) eller syrran när hon är trött...
Vem sover du oftast med? Erik
Roligaste kvällen med familjemedlem? De flesta med familjen samlad

10 frågor om idag;
Vad har du gjort? Jobbat
Har du varit glad idag? Nja,är rätt trött
Har du varit ledsen idag? Nej
Har du gjort något bra idag? Jobbat flitigt
Vad ska du göra nu? Jobba ett par timmar till
Har du gjort något dåligt idag? Nejdå
Vad har du ätit idag? Frukost och lunch och frukt
Har du duschat idag? Japp
Är du trött nu? Japp,lite hängig
Vad händer imon? Jobb, jobb och jobb

ANNAT;
Hur mår du just nu? Lite trött och öm i armen
Har du piercat dig? I öronen.

TELEFON/MOBIL;
Vem ringde dig senast? Erik
Vem ringde du senast? Bea
Vem sms:a till dig senast? Ylva
Vem sms:a du till senast? Ylva

ÖVRIGT;
Är du hungrig nu? – Njae.
Vad är klockan nu just nu? 14.56
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook & Bloggen

FAMILJ;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? I lördags
Hur länge sen var det du träffa din farsa? I lördags 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha! Jag såg nog vad du har skrivit!!! ;) Jag kan väl inte hjälpa att mitt ansikte lever sitt eget liv!?



Puss o kram. ♥

2009-11-12 @ 17:27:27
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0