Till dig...

Jag älskar dig!

du är samtliga färger på livets palett
och när något känns fel kan du vända de rätt

du kan texten och sången i all min musik
och för mig är du helt enkelt speciell och unik

ja du har blivit min vän å jag vet var du står
de är du som finns kvar när de andra går

och en sak är säkert de lovar jag dig
att alltid kommer du vara viktig för mig.



Tack för du alltid finns vid min sida.
Att du kan hjälpa mig i välden den vida

Tack för du stöttar och lyssnar i jobbiga stunder.
Du är en att hålla om i hemska åskdunder.

Att alltid kunna ringa och veta stt du ska svara
det är en tryggthet och dig ska jag bevara.

Du vet väll att även du alltid kan ringa
och då ska jag dig lite extra tur bringa.

Att kunna träffas och förgylla en helt vanlig kväll
det är vi duktiga på du och jag min vän så snäll

Ett, två, tre glas vin sen är vi redo för kvällen
och dagen efter mår vi fan men tar då smällen.

--------------------------------------------

Jag kommer alltid hålla dig kär
du vet precis vem du är



Kommentarer
Postat av: Trice

Älskar dej min vän!

2009-11-19 @ 11:17:25
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0