Vaccination avklarad

Det var ju inget jag längtade efter att göra.
Men jag ville ändå göra de till slut för att inte smitta folk i min omgivning som kanske har dåligt imunförsvar.
Jag körde tidigare från jobbet för att hinna med att köra till Hässleholm där jag skulle ta vaccinet.
Där var ingen direkt kö så jag kom in nästan direkt och det hela gick snabbt och lätt och smärtfritt.
Jag satt mina 20 min och väntade på biverkningar som man skulle sen körde jag hem och lagade middag.
Jag kände mig pigg och glad.

Efter mat och undanplockning körde jag till svärmor för att gå på underklädersparty.
Jag var lite tveksam till vad detta skulle handla om, men oj så kul det var. Riktigt sköna och snygga underkläder så jag kunde bara inte låta bli att shoppa loss. Det bästa med homeparty är att du precis den personliga hjälp du behöver för att de ska sitta perfekt på just dig!
Dyrt blev det men det får de va värt, det är ändå något du använder varje dag. Så nu väntar jag spänt på att få hem min beställning :) Många sexiga plagg fanns det kan jag lova, men dyrt tyvär...

Jag kunde köpt mycket mer, men ska istället ha party hemma för mina girls. Då kan jag beställa mer och även få lite rabatt :P
Så när ni läser detta mina girls va berädda på ett underklädersparty!!!

Jag har tyvär sovit väldigt dåligt inatt för att jag har haft ont i armen och inte kunnat ligga som jag brukar. Så är dödstrött idag. Men det ska väll gå att ta sig igenom denna dag med. Är öm i min arm och har lite febersymtom som frossa och ledvärk. Men men bara att kämpa på så går det väll över!!!

Nu ska jag fortsätta med min olika jobbprojekt.

Ha en bra dag! Pussigull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0