Bakdag

Idag har jag bakdag.
En dag då jag är själv hemma och bara bakar.
Ska ju ha kalas snart och då gäller det att förbereda.
Alla kakor som serveras ska vara hemma bakade.
Så idag bakar jag allt från småkakor -  mjuka kakor.


*mums* chokladbollar



Kokosdrömmar


 
Morotskaka gräddas - morotskaka klar


Nu ska jag fortsätta min mysdag med att baka.
Först måste jag bara nerom affären och fylla på förrådet.
Passa på när kakorna gräddas...
-------------------------------------------------------------------------------
Uppdatering:


Hallongrottor

Nu är bakdagen slut...
ca.8 timmar har jag bakat! Stolt är jag för de :)

Har även bakat två sockerkakor som inte är med på
bild... Lakrits/hallon kaka och dumle kaka...

Dax att laga middag istället!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0