En dag är redan slut på denna veckan!

Är det klokt så fort tiden går...
Men visst är det skönt att sluta jobbet efter en lagom aktiv dag.
Nu ska jag hem och strax efter kommer kära Evelina.
Vi ska ha myskväll med skitsnack och mat.
Hon åker liksom snart och jag måste få säga hejdå på riktigt...

Erik är iväg på scouter så vi har kvällen själv.
Sen kommer Erik hem och då blir de väll kvällsfika och lugnt framför tv:n.

Var och lunchade med Anna idag, trevligt trevligt...
Skönt att snacka av sig ibland.
Synd bara att en lunchrast går så fort...
Tack gumman!

Nu ska jag hem.

Tjoolahoo!!!


Kommentarer
Postat av: Gert-Petter

Tiden går alldeles för fort! (Hahaha, hemskt vad jag kan vara filosofisk!)

Puss o Kram. =)

2009-10-05 @ 18:50:22
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0