Fart och fläng

Oj vilken intensiv dag...
Jag har stressat sedan jag vaknade då jag inte kom ur sängen riktigt i tid...
Sen glömde jag både frukost och lunch hemma så fick handla de på vägen.
Väl på jobbet blev det fullt ös från första stund då jag började med växeltelefonen.
Det hela flöt på med jämna plågor då jag upptäckte att jag jobbat över frukosten och fattade inte var övriga människor befann sig. Så det var bara att hämta min baguett och mugg varm choklad och få i mig de framför datorn. Så har dagen fortsatt. Efter lunch fick jag även säljtelefonen och det funkar bra, men blir lite ont om tid när de ringer samtidigt :) Jag ska inte klaga tiden har iallafall gått fort idag och jag vill ha att göra.
Sen i eftermidda har vi suttit i säljledningsmöte som varit väldigt segt då man vet att andra uppgifter väntar. Sen har vi (jag och semlan) skrivit och packat all veckopost. Nu sitter jag ner lugnt, utan telefoner och saker som hänger i luften, nu...
Tror att allt är under kontroll nu vilket är skönt. Men det är absolut inget fel på att ha något att göra snarare tvärt om det är då det är kul och tiden går...

När jag kommer hem efter jobbet ska jag slänga i mig något snabbt att äta och sen är det dax att hoppa upp på cykeln och bege mig till scouterna. Sen när jag kommer hem ska jag duka och fixa för imorgon. Eriks mormor och morfar kommer nog på fika ikväll, de ska diskutera eriks köp av skog... Jag ska även kolla på "Bonde söker fru" mellan varven...

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0