Fredagsmys med barndomsvänner

Ja,ikväll blir det riktigt fredagsmys.
Fredagsmys med inga mindre än mina barndomsvänner.
Det ska bli jätte trevligt och mysigt, tack för ni ringde :)
Mina älskade grannar/barndomsvänner som är som mina egna systrar kommer till oss ikväll. Även en annan barndomsvän och "lillsyrrans" pojkvän...
Vi ska umgås, snacka skit, äta gott och kolla på idol, så är planen...
Jag har precis kommit på vad jag ska laga till middag.

Förrätt:
Toast m. räk och kräftröra

Huvudrätt:
Varm smörgåstårta m. köttfärs

Efterrätt:
Glass

Ja,så ser kvällens meny hemma hos oss ut.
Jag hoppas det ska smaka...

Så idag slutar jag klockan tre (arbetat in luncher i veckan) och då bär det av till affären för att fylla på förådet för kvällens meny. Sen ska jag hem och städa och förbereda mat. Förhoppningsvis slutar erik i tid idag så även han kan komma hem och hjälpa till med allmänt plock...

Hoppas ni får en mysig fredag!
För de tänker jag ha, så de så...

-----------------------------------------------
Ville bara hålla med min moster i hennes kommentar.
Julpynt och juldagen med vår underbara släkt
är det bästa med hela julen. Längtar!
PS. Saknar dig moster och min lilla skatt!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Är det Anneli och Evelina? =) Hoppas ni får trevligt! =) Var det på söndag du kommer? Puss och kram. ♥

2009-10-16 @ 21:14:02
URL: http://hallonblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, allt bra idag? :)

2009-10-18 @ 15:11:25
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0