Fullt ös!

Idag har lilla jag fullt ös på jobbet, men de är skönt.
Dels får man tiden att gå och dels känner man sig duktig.
Jag springer runt med två telefoner(både säljtelefon & växeln), lagret ska ha skyltar och innehållsförteckningar, säljarna vill kolla upp sina ordrar och blir guidade. Allt händer på samma dag, men det är kul.
Är dock väldigt varm, men bättre de än att frysa.
Så idag trivs jag och känner att jag är med i matchen :)

Efter jobbet idag kör jag direkt till Rydebäck för att hämta upp Carl, sen kör vi till Härslöv för att ha DS möte med resten av styrelsen. Ser fram emot en trevlig kväll...

Sen är jag nog lagaom trött på vägen hem så det blir nog bedden direkt.
Kanske en snabb fika med Erik för att va lite social.

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0