Grattis

Grattis älskling på födelsedagen!!!

------------------------------------------

Min älskling fick en allergiskchock igår och svullnade i hela huvudet så vi hann inte riktigt så mycke som vi ville.  
Erik fick proppa i sig en massa tabletter för att svullnaden skulle gå ner och så han inte skulle få problem med andningen. Sen tvättade jag ögonen på han innan vi la oss... Idag var det fortfarande inte helt bra men bättre, så vi får hoppas de bli bättre under dagen!

Trots detta hann jag plocka undan och duka. Är så nöjd med min fina födelsedags dukning!!!

Tidigt i morse så ringde klockan för att jag skulle hinna gratta erik innan han körde till jobbet. Kl.04.00 begav jag mig upp för att sätta på kaffe och plocka fram frukost (fil & musli)... Sen hämtade jag paketerna och gick in med dom till sängen. Sen låg vi i sängen och erik öppnade sina paket. En soda streamer blev det och lite smaker till de. Han blev jätte glad, bra!!! Vi behövde verkligen en sådan och denna var lite annorlunda, lite modernare design som jag inte sätt förut. Sen gick han upp efter att vi pratat och snozzat ett tag till. Sen sa han hejdå och jag somnade om innan min klocka ringde.
Sen gick jag upp vid 06.30, raka vägen in i duschen som en zombi. Sen städade jag lite och åt frukost för att sen köra till jobbet...

Nu sitter jag här och har en hel dag framför mig. Ska ta ut koptimmar idag istället för imorgon för att hinna med de sista innan gästerna kommer.

Så ser de ut i mitt lilla liv

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ojdå, låter inte så trevligt med den där allergichocken.. =/



Sv: Jag ska iaf på öppet hus där om 20 minuter, men jag vill ändå inte gå där. Tycker också att jag tänker rätt, men säg det till mamma! >=(



Nu måste jag skynda mig! Hoppas vi ses snart! Puss o kram. ♥

2009-10-22 @ 17:41:01
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0