Helgen som gått

Helgen som gått har varit en mycket trevlig helg med många sociala stunder.
Syrran sov över hos oss till lördag, så när vi vaknat och gjort vid oss åkte vi till Kristianstad för att handla lite bra att ha. Sen lämna vi syrran hos farmor i Broby för hon skulle hem till mamma och dom och tog då tildis med sig!
Sen åkte vi hem. Förberede oss lite och gjorde vid oss för kvällens partaj.
Vid fem tiden kom Oscar och Emelie för en liten förfest innan det bar av till Finja.
Det var mycket trevligt, hann bli några cider och en balieys(tror de stavas så)
innan vi begav oss...
Det var en trevlig fest hos Alex och May och jag är helnöjd med kvällen...
God mat och trevligt sällskap!

Igår(söndag) var det segt. Självförvållat jag vet :)
Men så är de... Vi sov länge och bara låg och drog oss i sängen.
Väl upp åt vi frukost/lunch, sen förberede jag lite för att pappa och bror skulle komma.
Sen umgicks vi med dom och hade trevligt och grillade.
Sista grillningen för i år antar jag, nu åker grillen in...

Igår kväll plocka vi bara hemma och tog de lugnt.
Det hela slutade i soffan med en varm, stor kopp te och lite goda kakor...
Somnade på soffan och sedan kallade sängen...

Tack alla som har förgyllt min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0