Hemma kväll

Ikväll är jag själv hemma och ska ha hemma kväll...
Lite mys för mig själv...
Lite trist då jag inte planerat en ensam kväll men man får väll göra det bästa av situationen!
Nu när jag är ensam hemma ska jag få lite gjort inför min födelsedag vilket jag inte hade fått om jag haft besök.
Så direkt efter jobbet idag ska jag köra och storhandla ingredienser.
Jag ska nämligen börja baka inför mitt kalas. Ikväll blir det nog kakbakning och sen ska de även bakas fler kakor och frallor.
Jag får se vad de blir för kakor ikväll, uppdaterar er om de!

Måste även äta något, tråkigt att laga middag till sig själv.
Blev dock sugen på kokad majskolv innan så gör nog de och sen blir de nog en smörgås eller så till de!!!

Så ser min kväll ut. Tror det kan bli rätt mysigt!
Vid nio får jag dock inte missa "inlåst", viktigt viktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0